torstai 10. heinäkuuta 2014

Koti


Olin juonut liikaa, tulin liian helposti humalaan, voisin syyttää siitä kavereitani, mutta kenen käsi niitä laseja kallistelee kuin minun.

Lähdin jonkun kanssa, kaverit näyttivät peukkua, hekin olivat liian humalassa tajutakseen mitään. Hän vaikutti hyvältä tyypiltä, en ollut aiemmin nähnyt, tosin en minä kapakoissa paljon ollut viihtynyt.

Se vei minut jonnekin, ei kotiinsa vaan kaupungin ulkopuolelle, en tiedä miksi suostuin lähtemään mukaan sellaiseen paikkaan. Normaalisti olisin repinyt siltä silmät päästä jos se olisi yrittänyt jotain.

Mutta hän ei yrittänyt, jutteli rauhoittavasti, jotenkin... jotenkin minä luotin. Auto jäi metsän reunaan.

Sitten hän osoitti taivaalle, näytti minulle kotinsa, tähtensä josta oli tullut tänne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti