torstai 10. heinäkuuta 2014

Ajatuksenlukija


Tapasi jolla sait minut hämmennyksiin oli ihmeellistä. Yleensä olit varovainen mitä sanoit, innostuessasi et aina ollut varuillasi, silloin huomasin, tiesit usein jo etukäteen mitä olin sanomassa. Emme me vielä olleet tunteneet toisiamme kovin kauan, et sinä voinut tuntea minua vielä niin hyvin.

Se kuitenkin kiehtoi minua jotenkin, ihminen joka tunsi minut, tiesi mitä olin sanomassa, sellainen yhteenkuuluvuus oli harvinaista, kaikkihan sellaista toivoivat. Ei minun ajatukseni olleet vaarallista, nuoren naisen haaveita.

Joskus tunsin kuin joku olisi tunkeutunut mieleeni, unohtuneet muistijäljet palautuivat , sellaiset jotka olin jo unohtanut aikoja sitten.

Sinä olit silloin jossain muualla, mutta minusta tuntui kuin...

olisit tiennyt mitä ajattelin....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti