Asiakaspalvelutehtävissä oli oltava ystävällinen, löydettävä
asiakkaiden kanssa yhteisen linja. Ehkä saatoin joskus auttaa heitä
valitsemaan mielipiteensä, mutta sehän tarkoitti vain sitä, että
olimme samalla aaltopituudella. Sellaisina hetkinä se oli tarpeen
jolloin olisin halunnut repiä asiakkaalta silmät päästä,
ymmärtämättömyyden, virheiden tai silkan typeryyden vuoksi, mutta
tyydyin hymyilemään ja hieman ohjaamaan heidän ajatuksen kulkuaan.
Sairaanhoitajan työssäni verinäytteiden ottaminen oli parasta.
Minun näytteeni olivat aina osaston puhtaimpia, ei ainoatakaan
veritahraa putkiloissa. Pystyin rentouttamaan asiakkaat, kerroin
ettei heidän olisi tarvinnut pelätä mitään, Tämä ei sattunut
ja hymyilin ystävällisesti.
Päästyäni kotiin, rentouduin hetkeksi, tyhjensin mieleni,
ruumiini, kunnes muutuin.
Oli aika lähteä jälleen saalistamaan lauman mukana.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti