perjantai 11. heinäkuuta 2014

Kaksoiselämää


Asiakaspalvelutehtävissä oli oltava ystävällinen, löydettävä asiakkaiden kanssa yhteisen linja. Ehkä saatoin joskus auttaa heitä valitsemaan mielipiteensä, mutta sehän tarkoitti vain sitä, että olimme samalla aaltopituudella. Sellaisina hetkinä se oli tarpeen jolloin olisin halunnut repiä asiakkaalta silmät päästä, ymmärtämättömyyden, virheiden tai silkan typeryyden vuoksi, mutta tyydyin hymyilemään ja hieman ohjaamaan heidän ajatuksen kulkuaan.

Sairaanhoitajan työssäni verinäytteiden ottaminen oli parasta. Minun näytteeni olivat aina osaston puhtaimpia, ei ainoatakaan veritahraa putkiloissa. Pystyin rentouttamaan asiakkaat, kerroin ettei heidän olisi tarvinnut pelätä mitään, Tämä ei sattunut ja hymyilin ystävällisesti.

Päästyäni kotiin, rentouduin hetkeksi, tyhjensin mieleni, ruumiini, kunnes muutuin.

Oli aika lähteä jälleen saalistamaan lauman mukana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti